​​​​​​​​digitebmarket

فروشگاه آنلاین دیجی طب مارکت 

۰

رویه ارسال فروش 

​شیوه های ارسال کالا
پیک موتوری ( ویژه شهر تهران )
مشتریان تهران میتوانند سفارشات خود را ثبت نموده و توسط پیک در کمتر از 12 ساعت محصول خود را در محل انتخابی دریافت نمایند .
--------------------------------------------
پست پیشتاز
این نحوه ارسال مختص به سراسر کشور می باشد و مشتریان می توانند سفارشات خودرا در بازه زمانی 12 الی 72 ساعت ( طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ) تحویل بگیرند .
بدیهی است که استفاده از این نوع ارسال منوط به تسویه نمودن صورت حساب خودمی باشند .سفارشاتی که هر روز قبل از ساعت ۱۲ ثبت شوند ، روزبعد یا نهایتا 24 ساعت بعد ارسال خواهد شد .( تا اطلاع ثانویه این روش غیر فعال می باشد . )
--------------------------------------------
تیپاکس
این شرکت خصوصی امکانی را فراهم آورده که طبق آن مرسولات بصورت درب به درب ارسال می گردد . بدین صورت که پس از ثبت سفارش مأموران تیپاکس بسته را از درب دیجی طب مارکت تحویل گرفته و درب منزل مشتری تحویل می دهند . طبق اعلام شرکت تیپاکس تمامی مرسولات ۲۴ ساعته به دست مشتری خواهد رسید .
--------------------------------------------
کالا رسان چاپار 
این شرکت خصوصی امکانی را فراهم آورده که طبق آن مرسولات بصورت درب به درب ارسال می گردد . بدین صورت که پس از ثبت سفارش مأموران کالا رسان چاپار بسته را از درب دیجی طب مارکت تحویل گرفته و درب منزل مشتری تحویل می دهند . طبق اعلام شرکت کالا رسان چاپار تمامی مرسولات 12 الی 72 ساعته به دست مشتری خواهد رسید .

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید